wtorek, 27 listopada 2012

Twenty one

Hej :)
Dzisiaj post 'specjalny' :P. A MIANOWICIE będzie to post z przepisem na:

'KOKTAJL BANANOWY'
(przepis na trzy porcje)
Składniki:
-3 banany 
-400 ml jogurtu naturalnego
-cukier (ja dodałam trzcinowego)

Zmiksuj (blenderem lub malakserem) banany. Gdy już to zrobisz, dodaj jogurt i dalej miksuj. Cukru dodaj dodaj do smaku. 
Koktajl wylej do salaterek, lub szklaneczek. Możesz go ozdobic czekoladą, albo innymi 'ozdobami'. Przepis jest bardzo łatwy :) Efekt powinien byc taki:

Jak już widac na zdjęciu, była też 'Milka Crispello' ;). Życzę Wam SMACZNEGO :)
Pomyślałam sobie, że takie 'Posty Specjalne', będę wstawiała częściej.
Dobrze, mam nadzieję, że komuś podsunęłam pomysł na deser :) Muszę leciec, papa :*

2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! Bardzo żałuję, że nie mogłam spróbować koktajlu i mam nadzieję, że jutro taki sam będzie na mnie czekał w domu ;>

    OdpowiedzUsuń