środa, 7 listopada 2012

Ten

Hej :)
Już dziesiąty post!!! :)
Dzisiaj zwlekłam się z łóżka chyba piętnaście po siódmej, no ale jeszcze jakoś do szkoły zdążyłam. Było siedem lekcji i... tylko jedna kartkówka! Ze wzorów pierwiastków i coś tam jeszcze o klimacie Polski :). Ale wydaje mi się, że nawet ok napisałam. Aha! Z kartkówki z matematyki dostałam 5!!! To bardzo dobry wynik, bo myślałam, że ostatni przykład mam źle, nawet nie zdążyłam sprawdzic. A z kartkówki (przepraszam, że ciągle powtarzam to słowo) z muzyki dostałam też 5, bo trzeba było tylko wypisac damskie i męskie głosy (niski, średni, wysoki), a ja to znam, bo chodzę do muzycznej i nie miałam z tym problemu ;). Dobra, kończę już z tymi kartkówkami, bo coś za bardzo się o nich rozpisałam, a super ciekawe to, to nie jest ;p.
Bawiłam się jakiś czas temu z Nexee. O jejku! Zapomniałam napisac, że Nenka to nasz piesek, rasy border collie :). A więc musiałam ją trochę zmęczyc, bo strasznie szalała. Ale jakoś się udało i gdzieś sobie teraz leży :).
Pogoda dzisiaj straszna. Pada cały dzień (jest 16.30. Sorki, że tak w każdym poście piszę godzinę, ale nie działa mi zegar :P). Znaczy, no, już przestało padac, ale jest wszędzie bardzo mokro :(, a więc cały czas siedzę w domu.
Dobrze, będę już kończyc. Na koniec jeszcze piosenka: http://www.youtube.com/watch?v=MRgFeZa_I48 - Use Somebody - Kings Of Leon :) Papa ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz