poniedziałek, 19 listopada 2012

Eighteen

Cześc!
Na początku chciałam napisac, że przez jakieś następne dwa dni (wtorek, środa) nie będę mogła pisac, bo jak już kiedyś mówiłam jadę na przesłuchania :) I przy okazji przepraszam, że ostatnio nie było żadnego posta, ale jakoś tak wyszło. Przed chwilą udało mi się wygrac walkę z nie chcącym się włączyc internetem ;D.
Dzisiaj były tylko cztery lekcje (niemiecki, matematyka, angielski i religia), a więc o dwunastej byłam w domu :) Zdążyłam już zrobic trochę zadania. Na 15.50 jadę do muzycznej na gitarę, a potem jeszcze teorię i chór. Przepraszam, że jakoś tak, można powiedziec mało 'interesująco' piszę, ale nie mam jakoś weny :/.
Wpisałam 'panda' wczoraj na Allegro. Ale tam było dużo rzeczy. Wiem, że pandy się teraz nosi na czapkach i ubraniach, ale nie tylko dlatego tak je lubię, ponieważ mają związek z moim nazwiskiem (nie powiem jakim :P). Widziałam nawet 'pandowe' baseballówki!!! Albo super plecak i torebka z pandą. Ooo... jakie to było fajne. Raczej z tych ubrań będę miała tylko czapkę :)
Już za dwa i pół tygodnia Mikołajki! Co chcecie dostac??? Ja, jak już wcześniej pisałam, na pewno czapkę - pandę i 'Milkę'. Chciałabym też jakiś fajny 'komin' (jakby ktoś nie wiedział, jest to rodzaj szalika, tylko że ma złączone ze sobą końce :)). Jejku, jak ja lubię święta Bożego Narodzenia :) Tak się cieszę, że to już niedługo!!! No, jeśli ktoś uważa, że ponad miesiąc to mało, tak jak ja na przykład ;)
Ok, muszę już iśc, papa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz