niedziela, 11 listopada 2012

Thirteen

Hejka!
I już ostatni dzień tygodnia! Szybko ten tydzień przeszedł. No, a szczególnie weekend :P.
Jutro poniedziałek i najwięcej lekcji. No, chociaż nie wiem, MOŻE nam przepadnie informatyka (zamiast 6 lekcji, były by 4). Potem mam gitarę, teorię i chór. A więc jeszcze 4 lekcje. Ale w muzycznej jest nawet fajnie :).
Oglądałam wczoraj wieczorem film 'Marley i ja'. Jest super, ale na koniec musiałam wyjśc, no, pewnie wiecie dlaczego :) Ale ogólnie mi się podobał. Pies grający Marleya, też był BARDZO fajny :) A więc mam nadzieję, że jeszcze sobie go kiedyś obejrzę ;D.
Wczoraj byłam sobie trochę pobiegac. Jak na razie wcześniej byłam tylko raz :P. Nasza miejscowośc jest fajna do biegania, jeżdżenia na rolkach itp., bo rzadko kiedy przejeżdża kilka aut na raz :). Kiedyś jechałam do mojej koleżanki (jest to chyba ponad kilometr) i spotkałam 1 auto, rower i skutera, no i to wszystko i co najważniejsze, przy tym przejechałam (na rowerze) prawie całą ulicę 'Główną'. A więc u nas jest bardzo fajnie, pod względem ilości pojazdów ;P. Dobra, rozpisałam się o ilości aut i nie skończyłam o bieganiu. No to tak: Biegłam sobie i się oczywiście baaardzo szybko zmęczyłam, dlatego już na ostatniej prostej tylko szłam, i przyśpieszyłam, jak zobaczyłam, że Nexee wygląda przez bramę, gdzie jestem :). No i dzięki temu, że sobie pobiegałam, do wieczora, co jakiś czas bolała mnie noga :/.
Dobra, to na dzisiaj kończę. Papa :)
http://www.youtube.com/watch?v=ccYdDBRTiQU&feature=fvsr - Megan Nicole - What Makes You Beautiful :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz