wtorek, 13 listopada 2012

Fourteen

Hej :)
Dzisiaj 7 lekcji i właśnie przed chwilą z nich wróciłam. Był apel z okazji Dnia Niepodległości, a więc przepadła nam kartkówka. Nexee przed chwilą prawie spadła ze schodów, bo bawiła się z tatą :).
Za tydzień w środę jadę na makroregionalne przesłuchania gitarzystów do Głogowa (!!! to są 4 godziny jazdy !!!), a więc jesteśmy jak na razie a etapie wymyślania jak i co z dojazdem :D.
Oglądałam sobie wczoraj magazyn 'happy!', no, która jest już z przed dwóch miesięcy (wrzesień) i były tam fajne artykuły o 'sezonie na rolki'. Nie wiem dlaczego, przez całą wiosnę, lato i... no... teraz, byłam na rolkach jakieś dwa, może trzy razy. To straszne!!! Ja lubię jeździc na rolkach, a więc nie wiem co mi się stało. No bo raczej przed zimą już sobie nie pojeżdżę :(. Łee... Ale mam 'super plan' (taki jak w zeszłą zimę), że będę się uczyc jeździc na łyżwach. Chciałam tylko jeszcze napisac, że ja ostatnio byłam na łyżwach, ale po pierwsze: to niby 'lodowisko' było na dworze. Po drugie: było strasznie nierówno, a więc nie umiałam metra przejechac!!! Ale mam taki pomysł, że w tym roku pojadę na łyżwy do Katowic (:PP), na lodowisko kryte!
Ok. To ja lecem. Może jeszcze coś potem napiszę :) Papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz