czwartek, 15 listopada 2012

Sixteen

Hej :)
Dzisiaj fajny dzień :) No bo tylko 6 lekcji!!! Była jedna kartkówka - z przyrody, ale napisałam dobrze (tak mi się wydaje) i test z 'Ani z Zielonego Wzgórza', zabrakło mi 1 pkt, do max! No ale dobra, zapomniało mi się, że Ania była w jakimś seminarium ;P.
Planuję sobie z Agu (moja przyjaciółka z klasy), że spotkamy się może w sobotę i zrobimy rzeczy z masy solnej! Jak ja dawno tego nie robiłam. Może spróbuję zrobic kolczyki? Tego nie wiem, ale pewnie będzie fajnie :) Oglądałam na allegro bigle i sztyfty (chyba tak to się nazywa :P), ale wydaje mi się, że z pinesek też się da.
U was już też tak ciemno? Bo u mnie już jest całkiem ciemno od jakiegoś czasu.
Oki, muszem isc. Papa :)
http://www.youtube.com/watch?v=abhzrY_Ynew&feature=g-all-u - Megan Nicole

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz