piątek, 25 stycznia 2013

Forty

Hej!
Tak na prawdę powinnam teraz siedziec na polskim, ale tak nie jest ponieważ jestem... uwaga... chora!!! Wielkie zaskoczenie, co nie? Jestem chora w okresie 'chorób'! No właśnie. Ta moja choroba straszna nie jest. Wczoraj zaczęłam się źle czuć, i tak się cały wieczór źle czułam, że do szkoły dzisiaj nie poszłam :D. No, i to tyle o chorobach. Brr...
A zima dalej trwa! Ciekawe, czy zostanie do naszych ferii... od poniedziałku jeszcze dwa tygodnie :/. Ale ja tam tej pory roku nie lubię (albo, że przez okno) i cieszyłabym się, gdyby ferie zimowe były wiosną :P. O, jak ja się nie umiem doczekać wiosny... ciepło, rolki, ciepło, słońce, ciepło, rower, ciepło, nie ubieranie ciepłych ubrań, CIEPŁO! :D
Słucham sobie teraz jakiejś 'składanki' disney'owskich piosenek. Jak ja lubię piosenki z 'Króla Lwa'. One są takie fajne... :) The Lion King - Circle of life :*
Pierwszy kok, zrobiony jeszcze ze skarpetki :P
Muszę kończyc, papa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz