piątek, 26 października 2012

Two

Cześc!
To znowu ja :). Dzisiaj piszę dużo, bo to pierwszy dzień pisania tego bloga :).
Będę na blogu (mam nadzieję, że jak najczęściej) opisywała dni szkolne (i nieszkolne) :) I właśnie zaczynam. :):):)
Dzisiaj trzeba było znowu wstawac o 7.00 :(. Do szkoły szłam na ósmą. Miałam potem: niemiecki, matmę, godz. wych., angielski, w-f i polski. Pod koniec to już nie mogłam wytzymac, bo cały czas kichałam i miałam katar. Chodzę do 3 klasy szkoły muzycznej, i dzisiaj były tam też dwie lekcje, ale nie pojechałam, bo źle się czułam :(. A więc siedziałam w domu i zakładałam bloga. :P
No i jakoś tak ten czas upłynął. Niestety muszę już kończyc. Na pewno napiszę coś jutro. Papa :)

PS. Fajna piosenka:  http://www.youtube.com/watch?v=eNHs5SrCfJg - Joshua Radin - I Missed You. Miłego słuchania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz