piątek, 26 października 2012

One

No to zaczynamy!!!
Jestem Julia i będę prowadziła tego bloga. Będzie on takim moim 'pamiętnikiem' -  coś takiego. Będę tu też pisała różne rzeczy o modzie. Tytuł bloga jest taki, bo uwielbiam pastelowe kolory, szczególnie na ubraniach.    Jest to już mój 4 blog, ale mam nadzieję, że ten będzie najlepszy. Teraz już nie będę wstawiała obrazów z Hannah Monatana, bo jak już sami się domyślacie, raczej wyrosłam z takich rzeczy. ;D
Chcę, tego bloga pisac jak najdłużej, bo potem zostanie fajna pamiątka :). Mój poprzedni blog, podobny do tego, od wczoraj jest zawirusowany, a więc postanowiłam założyc nowego na blogspocie :).

Będę musiała już kończyc. To papa :)

PS. Przepraszam, że nie ma litery 'ci', ale zepsuł mi się ten klawisz :( Papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz