środa, 31 października 2012

Six

Hejka :)
No niestety nie napisałam wczoraj, bo nie miałam za bardzo czasu. Najpierw siedem lekcji, zadanie i plakat na plastykę i... skończyłam wszystko o 9.00, a więc nie udało mi się napisac :(
No a co do dzisiaj. No cóż... Znowu 7 lekcji, a jak przyszłam do domu, to tylko zjadłam obiad, przebrałam się i do szkoły muzycznej, bo mi pani przełożyła lekcję gitary na dzisiaj. Po lekcji szłam z rodzicami do optyka, odebrac moje nowe okulary :). Na początku trochę się przestraszyłam, bo schody wydawały się prawie płaskie (przy wychodzeniu z optyka, prawie się przewróciłam), a chodniki i podłogi wręcz przeciwnie. No ale już jest dużo lepiej :). Potem byłam w 11-stce, w Biedronce, Pepco i Inter Marche. I właśnie jakieś 20 minut temu przyjechałam (jest 19.00). Ale ogólnie okulary mi się bardzo PODOBAJĄ :D No i to na tyle z dzisiejszego dnia :)
Na koniec jeszcze piosenka: http://www.youtube.com/watch?v=vcPrnrQxuw0 - One Direction - What Makes You Beautiful :)
To papa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz