czwartek, 1 sierpnia 2013

Sixty four

Cześć!!!
Obiecałam, że napiszę przed wyjazdem, więc jestem.
Okazało się, że jednak będzie tam internet i jak będę miała czas (co nie jest takie pewne) - napiszę posta.
A od wczoraj trwa wielkie pakowanie! Połowa rzeczy, które biorę poszła do prania, więc dzisiaj dopiero miałam wszystko poukładane ;). Wyjeżdżamy na dwa tygodnie, więc trochę rzeczy trzeba zabrać. Myślę, że już wszystko mam. Jeszcze tylko szczoteczka do zębów i laptop :) No, i jeszcze trzeba ubrania powkładać to torby. Może się uda :D.
Dzisiaj byłyśmy z mamą i Agatą na zakupach, bo trzeba było się przygotować do wyjazdów (ja jadę z rodzicami, a Agata i Mateusz osobno, więc dlatego 'do wjazdów'. A! I mamy nowy telewizor :D Już niedługo może będę na nim pisała posty :)!!!
A tak w ogóle to nic więcej się nie działo ciekawego, dlatego wstawię zdjęcia :)
Haha, moja lista rzeczy do zabrania :)

Moje łóżko całe zawalone ubraniami :)
 Ok, to ja lecę pakować się do końca! Papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz