niedziela, 24 marca 2013

Forty four

Witajcie po dłuuuugiej przerwie!!! Nie miałam w ogóle weny do pisania i jakoś tak wyszło... prawie dwa miesiące.
Piszę tu sobie do Was i zajadam pyszny deserek, który udało mi się wreszcie podać na talerzu tak, że wygląda apetycznie :P. Mam dość dużo zdjęć, które zrobiłam przez ten czas, ale dziś postanowiłam opublikować przepis na ten oto deser...
Potrzebujesz (1 porcja):
- 1 banana
- 2-3 łyżeczki śmietany 18%
- odrobinę cukru
- małą miskę
- talerzyk
- nóż
- widelec
- ew. trochę cynamonu
1.Obierz banana ze skórki, pokrój na mniejsze kawałki i wrzuć do miski.
2.Zgniataj banana widelcem, aż zrobi się z niego 'papka'.
3.Dodaj śmietanę i trochę cukru, wymieszaj, wyłóż na talerzyk i ew. posyp cynamonem. GOTOWE!!!
Dziś, po raz pierwszy jadłam to z cynamonem, ale smakuje bardzo dobrze :). 

Na tym już dzisiaj kończę, w następnym poście powinny znaleść się zdjęcia. Papa :*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz